Laskuna Posted February 16, 2022 Report Share Posted February 16, 2022 Crates dont give me full stack of thier content. Crate contain 1216 salt, and have chute to refill them. I was thinking its a problem with open crate, but when try with closed one weird thinghs happens too. First use give me full stack, anotother use give small random amount. Or sometimes give me 64 for a second and then number turn to 2 like a crate pull in my items back . So problem is when in same time i try take items, and chute put new into crate. _______________________________________________ My client crash when i destroy crate with lots of salt. Server, and other player client who stay close to em in game, stay stable. crash report: Running on 64 bit Windows with 16 GB RAM Game Version: v1.16.3 (Stable) Loaded Mods: game@1.16.3, creative@1.16.3, survival@1.16.3 16.02.2022 22:35:31: Critical error occurred System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu. w Vintagestory.GameContent.BlockEntityCrate.FreeAtlasSpace() w Vintagestory.GameContent.BlockEntityCrate.OnBlockRemoved() w Vintagestory.Client.NoObf.ClientChunk.AddOrUpdateBlockEntityFromPacket(_498ChONhqHz4YfVhZ3AsSB5c6CwA p, ClientMain game) w Vintagestory.Client.NoObf.GeneralPacketHandler.HandleBlockEntities(_Dp1aKZ8iZypdvDG8MmoQfv915eG packet) w Vintagestory.Client.NoObf.ClientMain.ExecuteMainThreadTasks(Single deltaTime) w _TcPKe0ld0EAbHR8YsMG1OLy9q8O._G7ImpIHUCfpaZwTmd8In2KuoHYA(Single ) w _SbWHHe8Ad6lBV8IRbvWFqut7ren._mSnyaJUIQhBb8A1j3UUn7uh5BBO(Single ) w _SbWHHe8Ad6lBV8IRbvWFqut7ren._b365Cpnna1p8GSaDyyO3EH2VfOD(Single ) w Vintagestory.Client.NoObf.ClientPlatformWindows.window_RenderFrame(Object sender, FrameEventArgs e) w System.EventHandler`1.Invoke(Object sender, TEventArgs e) w OpenTK.GameWindow.RaiseRenderFrame(Double elapsed, Double& timestamp) w C:\Users\Nexrem\Desktop\transfer\opentk\src\OpenTK\GameWindow.cs:wiersz 476 w OpenTK.GameWindow.DispatchRenderFrame() w C:\Users\Nexrem\Desktop\transfer\opentk\src\OpenTK\GameWindow.cs:wiersz 452 w OpenTK.GameWindow.Run(Double updates_per_second, Double frames_per_second) w C:\Users\Nexrem\Desktop\transfer\opentk\src\OpenTK\GameWindow.cs:wiersz 375 w _muFH2BhSjNKo8GSc2o33Nm6Ckup._SwLkq72vc0vcc3OnHXTAS19pm9p(_tVmXPdKJ3JBDWFc8tBtvgftcfhl , String[] ) w _XL1Xa21FKJVFetNmIumId5p6UDU._SwLkq72vc0vcc3OnHXTAS19pm9p(ThreadStart ) ------------------------------- Event Log entries containing Vintagestory.exe, the latest 3 ================================== { TimeGenerated = 12.02.2022 22:58:47, Site = , Source = Application Error, Message = Nazwa aplikacji powodującej błąd: Vintagestory.exe, wersja: 1.16.3.0, sygnatura czasowa: 0x61fa6977 Nazwa modułu powodującego błąd: atio6axx.dll, wersja: 30.0.13023.1012, sygnatura czasowa: 0x616e275a Kod wyjątku: 0xc0000005 Przesunięcie błędu: 0x0000000001402b9b Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x2924 Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x01d8203d035fac22 Ścieżka aplikacji powodującej błąd: C:\Users\Laskun\AppData\Roaming\Vintagestory\Vintagestory.exe Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\WINDOWS\System32\DriverStore\FileRepository\u0373652.inf_amd64_97d024528a122d1a\B372726\atio6axx.dll Identyfikator raportu: 891f6247-852a-463e-be33-1efcd2119aa7 Pełna nazwa pakietu powodującego błąd: Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd: } -------------- { TimeGenerated = 12.02.2022 22:58:43, Site = , Source = .NET Runtime, Message = Aplikacja: Vintagestory.exe Wersja architektury: v4.0.30319 Opis: proces został przerwany z powodu nieobsłużonego wyjątku. Informacje o wyjątku: System.AccessViolationException w OpenTK.Graphics.OpenGL.GL.BufferSubData[[System.Int32, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089]](OpenTK.Graphics.OpenGL.BufferTarget, IntPtr, Int32, Int32[]) w Vintagestory.Client.NoObf.ClientPlatformWindows.UpdateMesh(Vintagestory.API.Client.MeshRef, Vintagestory.API.Client.MeshData) w Vintagestory.API.Client.MeshDataPool.InsertAt(Vintagestory.API.Client.ICoreClientAPI, Vintagestory.API.Client.MeshData, Vintagestory.API.MathTools.Vec3i, Vintagestory.API.MathTools.Sphere, Int32, Int32, Int32) w Vintagestory.API.Client.MeshDataPool.TryAppend(Vintagestory.API.Client.ICoreClientAPI, Vintagestory.API.Client.MeshData, Vintagestory.API.MathTools.Vec3i, Vintagestory.API.MathTools.Sphere) w Vintagestory.API.Client.MeshDataPool.TryAdd(Vintagestory.API.Client.ICoreClientAPI, Vintagestory.API.Client.MeshData, Vintagestory.API.MathTools.Vec3i, Vintagestory.API.MathTools.Sphere) w Vintagestory.API.Client.MeshDataPoolManager.AddModel(Vintagestory.API.Client.MeshData, Vintagestory.API.MathTools.Vec3i, Vintagestory.API.MathTools.Sphere) w Vintagestory.Client.NoObf.TesselatedChunkPart.AddToPools(Vintagestory.Client.NoObf.ChunkRenderer, System.Collections.Generic.List`1<Vintagestory.API.Client.ModelDataPoolLocation>, Vintagestory.API.MathTools.Vec3i, Vintagestory.API.MathTools.Sphere, Vintagestory.API.Datastructures.BoolRef[]) w Vintagestory.Client.NoObf.TesselatedChunk.AddCenterToPools(Vintagestory.Client.NoObf.ChunkRenderer, Vintagestory.API.MathTools.Vec3i, Vintagestory.API.MathTools.Sphere, Vintagestory.Client.NoObf.ClientChunk) w Vintagestory.Client.NoObf.ChunkRenderer.AddTesselatedChunk(Vintagestory.Client.NoObf.TesselatedChunk, Vintagestory.Client.NoObf.ClientChunk) w Vintagestory.Client.NoObf.ChunkTesselatorManager.OnBeforeFrame(Single) w Vintagestory.Client.NoObf.ClientEventManager.TriggerRenderStage(Vintagestory.API.Client.EnumRenderStage, Single) w Vintagestory.Client.NoObf.ClientMain.TriggerRenderStage(Vintagestory.API.Client.EnumRenderStage, Single) w Vintagestory.Client.NoObf.ClientMain.MainRenderLoop(Single) w Vintagestory.Client.NoObf.ClientMain.MainGameLoop(Single) w _TcPKe0ld0EAbHR8YsMG1OLy9q8O._G7ImpIHUCfpaZwTmd8In2KuoHYA(Single) w _SbWHHe8Ad6lBV8IRbvWFqut7ren._mSnyaJUIQhBb8A1j3UUn7uh5BBO(Single) w _SbWHHe8Ad6lBV8IRbvWFqut7ren._b365Cpnna1p8GSaDyyO3EH2VfOD(Single) w Vintagestory.Client.NoObf.ClientPlatformWindows.window_RenderFrame(System.Object, OpenTK.FrameEventArgs) w System.EventHandler`1[[System.__Canon, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089]].Invoke(System.Object, System.__Canon) w OpenTK.GameWindow.RaiseRenderFrame(Double, Double ByRef) w OpenTK.GameWindow.DispatchRenderFrame() w OpenTK.GameWindow.Run(Double, Double) w _muFH2BhSjNKo8GSc2o33Nm6Ckup._SwLkq72vc0vcc3OnHXTAS19pm9p(_tVmXPdKJ3JBDWFc8tBtvgftcfhl, System.String[]) w _XL1Xa21FKJVFetNmIumId5p6UDU._SwLkq72vc0vcc3OnHXTAS19pm9p(System.Threading.ThreadStart) w _muFH2BhSjNKo8GSc2o33Nm6Ckup._xzGa9ph6GWtIURPVgVLLzcaCNOI(System.String[]) } -------------- { TimeGenerated = 07.02.2022 05:28:51, Site = , Source = Application Hang, Message = Program Vintagestory.exe w wersji 1.16.3.0 przestał współpracować z systemem Windows i został zamknięty. Aby zobaczyć, czy jest dostępnych więcej informacji dotyczących tego problemu, sprawdź historię problemów w oknie Zabezpieczenia i konserwacja w Panelu sterowania. Identyfikator procesu: 3be8 Godzina rozpoczęcia: 01d81bb851f1f954 Godzina zakończenia: 137 Ścieżka aplikacji: C:\Users\Laskun\AppData\Roaming\Vintagestory\Vintagestory.exe Identyfikator raportu: a43422fa-3b9d-4ad1-a9ac-f45b29fcb430 Pełna nazwa pakietu powodującego błąd: Identyfikator aplikacji powiązanej z pakietem powodującym błąd: Typ zawieszenia: Unknown } Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laskuna Posted February 22, 2022 Author Report Share Posted February 22, 2022 This bug have more consequences , stack of salt i get from crate are "cursed" on some kind. When i put full stack of salt to barrel they just evaporate / gone at all, or when i put 64 into barrel, inside stay 59 and 5 desapear. When i try merge small stack of salt ino one full 64, they desapear instead of stacking together. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts