Running on 32 bit Windows with 8 GB RAM
Version: v1.14.7 (Stable)05.02.2021 16:20:37: Critical error occurred
System.OutOfMemoryException: Eine Ausnahme vom Typ "System.OutOfMemoryException" wurde ausgelöst.
bei Vintagestory.Client.NoObf.TextureAtlas..ctor(Int32 width, Int32 height, Single subPixelPaddingx, Single subPixelPaddingy)
bei Vintagestory.Client.NoObf.TextureAtlasManager.ComposeTextureAtlassesFromTextures(Dictionary`2 textureLocations, String itemclass)
bei Vintagestory.Client.NoObf.ItemTextureAtlasManager.ComposeItemTextureAtlasses(IList`1 items, OrderedDictionary`2 shapes)
bei Vintagestory.Client.NoObf.ClientMain.OnServerBlocksItemsReceivedStep4(Action onCompleted, Int32 blockCount)
bei Vintagestory.Client.NoObf.ClientMain.<>c__DisplayClass215_0.<OnServerBlocksItemsReceivedStep3>b__0()
bei Vintagestory.Client.NoObf.ClientMain.ExecuteMainThreadTasks(Single deltaTime)
bei _Ji8ZCYdD03AdlbF434eaGgnZqbbA._h7dO1pJXJpGwhthMPDN9E21LMTB(Single )
bei _QXfAdKxrJ1KaNtwiV64JU2IvnpC._cl7z8c5uEEaIF1fo0XdijiZbRYk(Single )
bei _QXfAdKxrJ1KaNtwiV64JU2IvnpC._peV5mb21IaSJTAYBddj4gA99BDo(Single )
bei Vintagestory.Client.NoObf.ClientPlatformWindows.window_RenderFrame(Object sender, FrameEventArgs e)
bei System.EventHandler`1.Invoke(Object sender, TEventArgs e)
bei OpenTK.GameWindow.OnRenderFrame(FrameEventArgs e)
bei OpenTK.GameWindow.RaiseRenderFrame(Double elapsed, Double& timestamp)
bei OpenTK.GameWindow.DispatchRenderFrame()
bei OpenTK.GameWindow.Run(Double updates_per_second, Double frames_per_second)
bei _03wQBzfCnykaMLiRGgbQzrKOcn3._QN2fpVgRVBDOLs27GIkkdMlxeKf(_a9AJZVMB0wcgfRPD19VvLtZCbaX , String[] )
bei _03wQBzfCnykaMLiRGgbQzrKOcn3._xrDuaamvH8rNRfEKxVzA3Tr24Hn._p62Ly0PZXCKwglfdXqu01wd5OdO()
bei _NdjU5BXvKkfOW2d88pNMbEAjE1q._QN2fpVgRVBDOLs27GIkkdMlxeKf(ThreadStart )
-------------------------------