Jump to content

problèmes de connexions


stepg

Recommended Posts

I didn't know you could change your password. I thought you had to issue a support ticket to get someone on the team to change it for you.

It's been a while since I went through that. You are using the email account you bought the game under? You've tried the various passwords you have been through?

The login is NOT the logon for the forum, BTW. So the user name would not be steppg, but something like steppg@isp.com

 

If google translate did this right, 

Quote

Je ne savais pas que tu pouvais changer ton mot de passe. Je pensais que vous deviez émettre un ticket d'assistance pour qu'un membre de l'équipe le modifie pour vous.

Cela faisait un moment que je n'avais pas vécu ça. Utilisez-vous le compte de messagerie sous lequel vous avez acheté le jeu ? Vous avez essayé les différents mots de passe que vous avez utilisés ?

La connexion n'est PAS la connexion au forum, BTW. Le nom d'utilisateur ne serait donc pas steppg, mais quelque chose comme steppg@isp.com

I hope the translation didn't insult your mother or something like that... ;) 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.