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(v1.14.0-rc.1) Crash to desktop when using Propick


stony

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Both modes crash as soon as the chat window should open. Win7, no mods.

Running on 64 bit Windows with 16 GB RAM
Version: v1.14.0-rc.1 (Unstable)23.11.2020 10:36:31: Critical error occurred
System.NullReferenceException: Der Objektverweis wurde nicht auf eine Objektinstanz festgelegt.
   bei Vintagestory.Client.NoObf.HudDialogChat.UpdateText()
   bei Vintagestory.Client.NoObf.HudDialogChat.OnTabClicked(Int32 groupId)
   bei Vintagestory.Client.NoObf.HudDialogChat.OnFinalizeFrame(Single dt)
   bei Vintagestory.Client.NoObf.GuiManager.OnFinalizeFrame(Single dt)
   bei Vintagestory.Client.NoObf.ClientEventManager.TriggerRenderStage(EnumRenderStage stage, Single dt)
   bei Vintagestory.Client.NoObf.ClientMain.TriggerRenderStage(EnumRenderStage stage, Single dt)
   bei Vintagestory.Client.NoObf.ClientMain.RenderToDefaultFramebuffer(Single dt)
   bei _5hCAkcR0qGwiw0p1Od3dkPNJr9m._k0IPcsxgDzTj2TKJ7rcHT9FrHio(Single )
   bei _FaGPIoRIMmPde5LK617lMxGGqKO._ew8jFTkG0bv7vcU0TlSh3xJDYqG(Single )
   bei _FaGPIoRIMmPde5LK617lMxGGqKO._hnsBUFFLbZEdYv6HeBM3aBRg9abA(Single )
   bei Vintagestory.Client.NoObf.ClientPlatformWindows.window_RenderFrame(Object sender, FrameEventArgs e)
   bei System.EventHandler`1.Invoke(Object sender, TEventArgs e)
   bei OpenTK.GameWindow.RaiseRenderFrame(Double elapsed, Double& timestamp)
   bei OpenTK.GameWindow.DispatchRenderFrame()
   bei OpenTK.GameWindow.Run(Double updates_per_second, Double frames_per_second)
   bei _tmN9JRMGK1p9Dl3DgNFsY2RcT7g._5B5vSMOrXjTPzrPEOuZxX9h6nsF(_2c8ErjpCBXuzdsmRdi2lVfNAkXQ , String[] )
   bei _QJXScnkCUbxSWiShTSbTSz77sLA._5B5vSMOrXjTPzrPEOuZxX9h6nsF(ThreadStart )
-------------------------------

Edited by stony
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