stony Posted November 23, 2020 Report Share Posted November 23, 2020 (edited) Both modes crash as soon as the chat window should open. Win7, no mods. Running on 64 bit Windows with 16 GB RAM Version: v1.14.0-rc.1 (Unstable)23.11.2020 10:36:31: Critical error occurred System.NullReferenceException: Der Objektverweis wurde nicht auf eine Objektinstanz festgelegt. bei Vintagestory.Client.NoObf.HudDialogChat.UpdateText() bei Vintagestory.Client.NoObf.HudDialogChat.OnTabClicked(Int32 groupId) bei Vintagestory.Client.NoObf.HudDialogChat.OnFinalizeFrame(Single dt) bei Vintagestory.Client.NoObf.GuiManager.OnFinalizeFrame(Single dt) bei Vintagestory.Client.NoObf.ClientEventManager.TriggerRenderStage(EnumRenderStage stage, Single dt) bei Vintagestory.Client.NoObf.ClientMain.TriggerRenderStage(EnumRenderStage stage, Single dt) bei Vintagestory.Client.NoObf.ClientMain.RenderToDefaultFramebuffer(Single dt) bei _5hCAkcR0qGwiw0p1Od3dkPNJr9m._k0IPcsxgDzTj2TKJ7rcHT9FrHio(Single ) bei _FaGPIoRIMmPde5LK617lMxGGqKO._ew8jFTkG0bv7vcU0TlSh3xJDYqG(Single ) bei _FaGPIoRIMmPde5LK617lMxGGqKO._hnsBUFFLbZEdYv6HeBM3aBRg9abA(Single ) bei Vintagestory.Client.NoObf.ClientPlatformWindows.window_RenderFrame(Object sender, FrameEventArgs e) bei System.EventHandler`1.Invoke(Object sender, TEventArgs e) bei OpenTK.GameWindow.RaiseRenderFrame(Double elapsed, Double& timestamp) bei OpenTK.GameWindow.DispatchRenderFrame() bei OpenTK.GameWindow.Run(Double updates_per_second, Double frames_per_second) bei _tmN9JRMGK1p9Dl3DgNFsY2RcT7g._5B5vSMOrXjTPzrPEOuZxX9h6nsF(_2c8ErjpCBXuzdsmRdi2lVfNAkXQ , String[] ) bei _QJXScnkCUbxSWiShTSbTSz77sLA._5B5vSMOrXjTPzrPEOuZxX9h6nsF(ThreadStart ) ------------------------------- Edited November 23, 2020 by stony Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts