sammy Posted May 16, 2019 Report Share Posted May 16, 2019 Running on 64 bit Windows with 16 GB RAM Version: v1.9.3 (Stable)16.05.2019 06:40:32: Critical error occurred System.ArgumentNullException: Der Wert darf nicht NULL sein. Parametername: key bei Newtonsoft.Json.Linq.JObject.get_Item(Object key) bei Vintagestory.API.JsonObject.get_Item(String key) bei Vintagestory.GameContent.BlockGenericTypedContainer.GetHeldItemInfo(ItemStack stack, StringBuilder dsc, IWorldAccessor world, Boolean withDebugInfo) bei Vintagestory.API.Common.ItemStack.GetDescription(IWorldAccessor world, Boolean debug) bei Vintagestory.API.Client.GuiElementItemstackInfo.Recompose() bei Vintagestory.API.Client.GuiElementItemstackInfo.SetSourceSlot(ItemSlot nowSlot) bei Vintagestory.API.Client.ItemstackComponentBase.RenderItemstackTooltip(ItemStack stack, Double renderX, Double renderY, Single dt) bei Vintagestory.API.Client.SlideshowItemstackTextComponent.RenderInteractiveElements(Single deltaTime, Double renderX, Double renderY) bei Vintagestory.API.Client.GuiElementRichtext.RenderInteractiveElements(Single deltaTime) bei Vintagestory.API.Client.GuiComposer.Render(Single deltaTime) bei Vintagestory.API.Client.GuiDialog.OnRenderGUI(Single deltaTime) bei _YrPLgRNoKqLkIJjZXGQBQZfF0ss._6WZTNVfTa7rWSKqb82sMCqgCFyP(Single ) bei _GUwD6VYkgVQ73AlLfKTdTWGrvUH._NqNCafwIuVnrN0APAIQT44l6CVR(EnumRenderStage , Single ) bei _PndAABz6mbLrIVY3bGkjFENAKYE._NqNCafwIuVnrN0APAIQT44l6CVR(EnumRenderStage , Single ) bei _PndAABz6mbLrIVY3bGkjFENAKYE._8Q0lcHKBmMsrZdVz5CTBHXVZQIW(Single ) bei _NkoWRZbO8vbo2P0bHOmeWW5HFZm._8Q0lcHKBmMsrZdVz5CTBHXVZQIW(Single ) bei _ClwmnLe1V7vR8n56XkbHz2NmshG._v6KGki9QaYXffAVL8MxroiYvLHZ(Single ) bei _ClwmnLe1V7vR8n56XkbHz2NmshG._bWLdqbxl84dj0WzW4hexmUSwPWP(Single ) bei _mEhEzZ8DmIQe7K9d4tBswO1fhgX._0oOO2PQajHpBpSzMJCyLMiw7tG(Object , FrameEventArgs ) bei System.EventHandler`1.Invoke(Object sender, TEventArgs e) bei OpenTK.GameWindow.RaiseRenderFrame(Double elapsed, Double& timestamp) bei OpenTK.GameWindow.DispatchRenderFrame() bei OpenTK.GameWindow.Run(Double updates_per_second, Double frames_per_second) bei _3vfvgrHj6ymQxm8FJtx4Ruzypih._Z3lNUjeecYm8PMLFsAqAg3ack5w(_mmIyrGEQIkHEG3raFL54FrKNncQ , String[] ) bei _VPmpDmTQc9Jyy6X2oS97VHCLE8A._Z3lNUjeecYm8PMLFsAqAg3ack5w(ThreadStart ) ------------------------------- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tyron Posted May 18, 2019 Report Share Posted May 18, 2019 This should be fixed in v1.9.6 - please try it out! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts